СПИСОК
наукових та
навчально-методичних праць
кандидата психологічних наук, доцента
Кашкарьової
Людмили Ромуальдівни
№ 
 | 
  
Назва 
 | 
  
Характер роботи 
 | 
  
Вихідні дані 
 | 
  
Об-сяг 
 | 
  
Співав-торство 
 | 
 
1 
 | 
  
Виявлення дітей шестирічного віку, які
  викликають занепокоєння в зв’язку з їх можливою педагогічною занедбаністю 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Науковий збірник. –Бердянськ: БДПІ, 1992. – С.23. 
 | 
  
0,06 
 | 
  |
2 
 | 
  
Психологічна допомога випускнику школи в процесі
  свідомого професій-ного самовизначення 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Міжнародні наукові Костюківські читання. Актуальні
  проблеми психології: традиції і сучасність. Тези конференції 9-11 червня 1992
  р.  – 
  Київ: 1992. – т. І. – С. 228-229. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
3 
 | 
  
Помоги
  ребёнку 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Приморская
  степь, № 14 от 18 февраля 1992. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
4 
 | 
  
Методика соціометричного дослідження
  адекватності самосприйняття учнів груповій оцінці 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Збірник тез наукових повідомлень „Шляхи
  піднесення ефективності морального виховання учнів”. – Бердянськ: БДПІ,
  1993.–С. 7-8.  
 | 
  
0,1 
 | 
  |
5 
 | 
  
Попередження педагогічної занедбаності в учнів
  другого класу чотирьох-річної початкової школи 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Збірник тез наукових повідомлень „Резерви
  піднесення якості навчальної діяльності учнів”. - Бердянськ: БДПІ, 1993.–
  С. 14-15. 
 | 
  
0,1 
 | 
  
Ткачук О.В., 
Крот Н.В. 
 | 
 
6 
 | 
  
Готов
  ли ваш ребёнок к школе? 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Приморская
  степь, № 31 от 20 апреля 1993, С.
  1-2. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
7 
 | 
  
Метод
  генерализации знаний как средство повышения познавательной активности
  учащихся на уроках истории 
 | 
  
Метод. посібник 
 | 
  
Бердянськ: 2000. – 31 с. 
 | 
  
1,2 
 | 
  |
8 
 | 
  
Психологічні основи моделювання процесу рівневого навчання 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного інституту
  ім. П.Осипенко (Педагогічні і психологічні науки). - №4. – Бердянськ: БДПІ,
  2000. – С. 28-40. 
 | 
  
0,5 
 | 
  |
9 
 | 
  
Про психологізацію навчально-виховного процесу в сучасній школі 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць
  Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - №2.
  – Бердянськ: БДПУ, 2002. – С. 35-41. 
 | 
  
0,25 
 | 
  |
10 
 | 
  
Місце шкільного вчителя у психологізації навчально-виховного процесу 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Навчання, виховання і розвиток
  учнів. Тези доповідей регіональної науково-практичної конференції (психологічна
  секція) 29 квітня 2002 р. – Бердянськ: БДПІ, 2002. – С. 21-23. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
11 
 | 
  
Система психологізації навчально-виховного процесу та її особливості в
  сільській школі 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць
  Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - №6.
  – Бердянськ: БДПУ, 2002. – С. 17-27. 
 | 
  
0,45 
 | 
  |
12 
 | 
  
Виявлення розумово обдарованих дітей та особливості роботи з ними в
  умовах рівневого навчання 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Проблеми загальної та педагогічної
  психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.
  / За ред. Максименка С.Д. – К.: 2003, т. V, ч. 2. – С. 110 -115. 
 | 
  
0,25 
 | 
  |
13 
 | 
  
Система психологізації навчально-виховного процесу в загальноосвітній
  школі 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Управління школою. – 2003. –
  №12. – С. 12-18. 
 | 
  
0,5 
 | 
  |
14 
 | 
  
Психологічні засади виявлення потенційних навчальних можливостей учнів
  основної школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету
  (Педагогічні науки). - №3. – Бердянськ: БДПУ, 2003. – С. 46-54. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
15 
 | 
  
Психологічні засади моніторингу розумового розвитку учнів
  загальноосвітньої школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологія: Зб.
  наукових праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. – №1 (25). – С.
  106-113. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
16 
 | 
  
Концептуальні засади психолого-педагогічного моніторингу навчальних
  досягнень учнів основної школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Проблеми загальної та педагогічної
  психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН
  України. –т. VІ,
  в. 8 / За ред. С.Д. Максименка, К.,
  2004. – С. 141-150. 
 | 
  
0,38 
 | 
  |
17 
 | 
  
Концепція системи психолого-педагогічного моніторингу навчальних
  досягнень учнів основної школи 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Тези доповідей всеукраїнської
  науково-практичної конференції «Навчання, виховання та розвиток». –
  Бердянськ: БДПУ, 2004. – С. 10-12. 
 | 
  
0,08 
 | 
  |
18 
 | 
  
Модель системи психолого-педагогічного
  моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Науковий часопис НПУ імені М.П.
  Драгоманова. Серія №12. Психологія: Зб. наукових праць. – К.: НПУ ім. М.П.
  Драгоманова, 2004. – №2 (26). – С. 89-98. 
 | 
  
0,38 
 | 
  |
19 
 | 
  
Соціально-психологічний тренінг спілкування 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Управління школою. – 2004. -
  №19-21. – С. 65-68. 
 | 
  
0,38 
 | 
  |
20 
 | 
  
Корекційно-розвиваюча тренінгова методика
  підвищення потенційних навчальних можливостей учнів підліткового віку 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць (Психологічні науки).-
  №1.- Бердянськ: БДПУ, 2004. - С. 171-182. 
 | 
  
0,42 
 | 
  |
21 
 | 
  
Психологічні засади моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи 
 | 
  
Автореферат 
 | 
  
Автореф. дис... канд. психол.
  наук: 19.00.07 / Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.
  – К., 2005. – 21 с. 
 | 
  
0,9 
 | 
  |
22 
 | 
  
Психологічний супровід розумового розвитку учнів
  основної школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць (Психологічні науки).- №2.-
  Бердянськ: БДПУ, 2005. - С. 113-124. 
 | 
  
0,45 
 | 
  |
23 
 | 
  
Психолого-педагогічний
  моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб здійснення
  особистісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Тези доповідей
  всеукраїнської науково-практичної конференції „Особистісно-орієнтований
  підхід до організації навчально-виховного процесу: проблеми та пошуки” –
  Бердянськ: БДПУ, 2005. – С. 32-34. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
24 
 | 
  
Психологічний супровід розумового розвитку учнів
  загальноосвітньої школи як базового компоненту їх життєвої компетентності 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Розвиток життєвої компетентності учнів у загальноосвітньому
  навчальному закладі: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції 7-8
  жовтня 2004 р. – Київ – Запоріжжя, 2005. – С. 145-151. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
25 
 | 
  
Психологічні засади моніторингу ефективності
  праці вчителя в умовах особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Рідна школа. - №6. – 2006 – С. 59-61. 
 | 
  
0,4 
 | 
  |
26 
 | 
  
Уміння спілкуватися – необхідний валеопсихологічний елемент професійної
  підготовки майбутніх практичних психологів 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Тези доповідей та матеріали ІІІ Всеукраїнської
  науково-практичної конференції „Здорове довкілля – здорова нація”. – Р. ІІ. –
  25-27 травня 2006 р. – С. 156-159. 
 | 
  
0,16 
 | 
  |
27 
 | 
  
Організація навчання та перевірки рівня засвоєння студентами знань, умінь
  і навичок в умовах кредитно-модульної системи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць Бердянського державного
  педагогічного університету (Педагогічні науки). - №3.- Бердянськ: БДПУ, 2006.
  – С. 203-209. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
28 
 | 
  
Психолого-педагогічний моніторинг ефективності навчального процесу у
  загальноосвітній школі 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць (Психологічні науки).- №3.-
  Бердянськ: БДПУ, 2006. - С. 68-78. 
 | 
  
0,45 
 | 
  |
29 
 | 
  
Психологічні особливості розвитку неповнолітніх  
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Методичний довідник з питань розгляду
  кримінальних справ щодо неповнолітніх. – Запоріжжя: ООО „ИПО „ Запоріжжя”,
  2006. – С. 13-29. 
 | 
  
0,7 
 | 
  |
30 
 | 
  
Система перевірки знань з психологічних
  дисциплін в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної
  конференції „Організація навчально-виховного процесу у вищій школі в світлі входження
  України в Європейський освітній простір” – Бердянськ: БДПУ, 2007. – С. 23-25. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
31 
 | 
  
Правильно
  готовимся к школе 
 | 
  
Статья 
 | 
  
Город,
  №29 от 16 августа 2007. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
32 
 | 
  
Динаміка психологічної готовності сучасної
  студентської молоді до шлюбно-сімейних стосунків 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.
  Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.
  Драгоманова, 2007. – №16 (40). – С. 57-65. 
 | 
  
0,45 
 | 
  |
33 
 | 
  
Положення про курсові роботи з психології та
  загальні вимоги до їх написання та захисту 
 | 
  
Науково-методичні рекомендації 
 | 
  
Бердянськ: БДПУ, 2007. – 32 с. 
 | 
  
1,3 
 | 
  |
34 
 | 
  
Система психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів
  основної школи 
 | 
  
Навчально-методичний посібник 
 | 
  
Бердянськ: БДПУ, 2007. – 82 с. 
 | 
  
3,4 
 | 
  |
35 
 | 
  
Уміння спілкуватися як валеопсихологічна
  складова професійної підготовки педагогів і практичних психологів 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць (Психологічні науки).-
  №4. – Бердянськ: БДПУ, 2007. – С. 136-142. 
 | 
  
0,3 
 | 
  |
36 
 | 
  
Методика визначення та підвищення навчального
  потенціалу учнів основної школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Вісник Національного технічного університету
  України „Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія.
  Педагогіка: Зб. наук. праць. – Київ: ІВЦ „Політехніка”, 2007. - №2 (20) –
  Ч.1. – С. 76-80.  
 | 
  
0,4 
 | 
  |
37 
 | 
  
Підготовка педагогів і психологів до ефективної
  взаємодії у процесі професійної діяльності 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Управління школою. – 2007. - №33. – С. 17-23. 
 | 
  
0,67 
 | 
  |
38 
 | 
  
Методика визначення потенційних навчальних
  можливостей учнів основної школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Практична психологія та соціальна робота. –
  2008. - №5. – С. 21-27. 
 | 
  
0,7 
 | 
  |
39 
 | 
  
Организация
  уровневого обучения студентов гуманитарным дисциплинам 
 | 
  
Статья 
 | 
  
Национальная
  идентичность высшего образования в России: вызовы и перспективы модернизации
  / материалы международной научно-практической конференции НГГТИ
  (Невинномысск, 25 сентября 2008). – Невинномысск: НГГТИ, 2008. – С. 312-319. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
40 
 | 
  
Проблема психологічних особливостей засвоєння
  учнями історії у спадщині В.К.Демиденка 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Північне Приазов’я / За ред.. В.В. Крижка, В.А.
  Папанової та інш. – Донецьк-Бердянськ: Норд-Прес, БДПУ, 2008. – С. 311-318. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
41 
 | 
  
Психологічна готовність молоді до
  шлюбно-сімейних стосунків 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Молодёжь
  и государство: материалы VI
  Международной научно-практической конференции, г. Святогорск, Донецкая
  область, 24-26 октября 2008 г.  –
  Донецк: Новый мир, 2008. – С. 109-111. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
42 
 | 
  
Сучасна українська молодь про „вічні” цінності 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Всеукраїнські психолого-педагогічні
  Демиденківські читання „Навчання, виховання та розвиток”. – Бердянськ. –
  2009. – С. 27-30. 
 | 
  
0,13 
 | 
  |
43 
 | 
  
Ставлення сучасної української молоді до
  „вічних” соціальних цінностей 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірник наукових праць Бердянського державного
  педагогічного університету (Педагогічні науки). - №2.- Бердянськ: БДПУ, 2009.-
  С. 241-247. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
44 
 | 
  
Иерархия личностных абсолютных
  ценностей современной молодежи 
 | 
  
Статья 
 | 
  
Вестник
  Таганрогского государственного педагогического института. Гуманитарные науки.
  – Таганрог: Изд. Центр Таганрог. гос. пед. ин-та, 2009. №2. – С. 191-195. 
 | 
  
0,3 
 | 
  |
45 
 | 
  
Трансформация
  иерархии основных национальных и гражданских ценностей современной молодёжи в
  условиях системного кризиса власти в Украине 
 | 
  
Статья 
 | 
  
Трансформация
  образов и смыслов действительности в контексте глобализации: философские,
  социокультурные и политические проблемы: междунар. науч.-практ. конф., 24
  апр. 2009 г.: материалы. – Невинномысск, 2009. – С. 111-117. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
46 
 | 
  
Влияние политической
  нестабильности в Украине на систему ценностей современной молодёжи 
 | 
  
Тезисы 
 | 
  
Молодежь
  и государство: материалы VII Международной научно-практической конференции,
  пос. Юрьевка, Першотравневый район, Донецкая область, 25-27 сентября 2009 г.
  – Донецк: Новый мир, 2009. – С. 139-141. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
47 
 | 
  
Психическое и психологическое
  здоровье старшеклассников Донецкого региона 
 | 
  
Статья 
 | 
  
«Слово»: Вісник Макіївського економіко-гуманітарного
  інституту: Актуальні проблеми психологічної теорії та практики: Матеріали
  щорічної науково-практичної конференції Асоціації психологів Донбасу з
  міжнародною участю (м. Макіївка, 12 грудня 2009 року). – Зб. наук. праць. – Макіївка:
  Макіївський економіко-гуманітарний інститут, 2009. – № 16. – С. 148–151. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
48 
 | 
  
Законодавче забезпечення захисту права дитини на
  достойне життя в Україні 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Права людини в контексті Загальної декларації
  прав людини. Матеріали міжвузівської наукової конференції 10 грудня 2009
  року. – Донецьк: Норд-Прес, 2010. – С. 82–88. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
49 
 | 
  
Рівень соціальної фрустрованості майбутньої
  інтелектуальної еліти України 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Антикризова стратегія регіональної молодіжної
  політики. Матеріали ІІ всеукраїнської науково-практичної конференції. –
  Донецьк: Норд-Прес, 2010. – С. 59–61. 
 | 
  
0,13 
 | 
  |
50 
 | 
  
Вплив гендерних стереотипів на формування
  особистості сучасних старшокласників  
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Проблема гендеру в гуманітарних дослідженнях:
  Збірник наукових праць та доповідей Всеукраїнської науково-практичної
  конференції 7 квітня 2010 року. – Маріуполь, 2010. – С. 105–108. 
 | 
  
0,33 
 | 
  
Гаврилюк В.В. 
 | 
 
51 
 | 
  
Психологічні проблеми гендерних стереотипів сучасного юнацтва 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Всеукраїнські психолого-педагогічні
  Демиденківські читання «Навчання, виховання та розвиток». – Бердянськ. –
  2010. – С.19-20. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
52 
 | 
  
Соціальна фрустрованість
  української молоді як показник психологічного
  здоров’я нації 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Актуальні проблеми психологічної теорії та
  практик: Матеріали щорічної науково-практичної конференції Асоціації
  психологів Донбасу з міжнародною участю (м. Донецьк, 27 листопада 2010 р.). –
  Донецьк, 2010. – С. 99–102. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
53 
 | 
  
Соціальна фрустрованість
  українського студентства 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Молодёжь
  и государство: материалы VIІІ Международной научно-практической конференции,
  г. Святогорск, Донецкая область, 5-7 ноября 2010 г. – Донецк: Новый мир,
  2010. – С. 133-135. 
 | 
  
0,1 
 | 
  |
54 
 | 
  
Положення про кваліфікаційні
  роботи з психології 
 | 
  
Брошура 
 | 
  
Положення про кваліфікаційні роботи з
  психології. – Бердянськ. – 2011. – 22 с. 
 | 
  
0,8 
 | 
  |
55 
 | 
  
Ювенальна психологія як
  складова професійної компетентності працівників правоохоронної системи  
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Актуальні
  проблеми юридичної та екстремальної психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Макіївка, 22-23
  квітня 2011 року). – Макіївка:
  МЕГІ, 2011. – С. 49-53. 
 | 
  
0,3 
 | 
  |
56 
 | 
  
Реалізація права людини на створення сім’ї: сучасні тенденції в Україні 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Права людини в контексті Загальної декларації
  прав людини. Випуск ІІІ. Матеріали ІІІ Міжвузівської наукової конференції
  9-10 грудня 2010 року. – Донецьк: Державне видавництво «Донбас», 2011. – С.
  142-149. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
57 
 | 
  
Сучасні тенденції формування мотивації студентів
  у процесі навчання у вищій школі 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Навчання, виховання та розвиток: Матеріали
  Всеукраїнських психолого-педагогічних Демиденківських читань (м. Бердянськ,
  11-12 березня 2011 р.). – Бердянськ. – 2011. – С. 86-89. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
58 
 | 
  
Социальная фрустрированность молодежи как показатель латентной
  конфликтности украинской нации 
 | 
  
Статья 
 | 
  
Конфликты и
  безопасность в трансформирующемся обществе: Материалы международной научной
  конференции кафедры конфликтологии ЮФУ. – Ростов н/Д: Изд-во ЮФУ, 2011. –
  С.194–198. 
 | 
  
0,3 
 | 
  |
59 
 | 
  
Проблема обеспечения качества подготовки студентов в украинской
  высшей школе 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Вестник
  Таганрогского гос. пед. ин-та. – 2011. - №2 – С. 7–12. 
 | 
  
0,5 
 | 
  |
60 
 | 
  
Факторы
  риска для психологического здоровья учащихся общеобразовательных школ 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Психологическое
  здоровье и благополучие нации: проблемы, реалии, перспективы: Материалы
  международной научно-практической конференции (г. Донецк, 25-26 ноября 2011
  г.). – Донецк, 2011. – С. 125–128. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
61 
 | 
  
Профорієнтація та профвідбір 
 | 
  
Навчально-методичний комплекс 
 | 
  
Профорієнтація та профвідбір :
  Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності «Практична
  психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2011. – 192 с. 
 | 
  
8,1 
 | 
  |
62 
 | 
  
Вступ до спеціальності
  «Практична психологія» 
 | 
  
Навчально-методичний
  комплекс 
 | 
  
Вступ до спеціальності
  «Практична психологія»: Навчально-методичний комплекс для студентів
  спеціальності «Практична психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2011. – 100 с. 
 | 
  
4,0 
 | 
  |
63 
 | 
  
Вплив гендерних відмінностей на формування «Я-образу»
  сучасних підлітків 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Збірка статей за матеріалами міжнародної
  науково-практичної конференції «Психологічні особливості особистості в умовах
  трансформації суспільства» (24, 25 лютого 2012 року, Україна, Донецька обл.,
  м. Макіївка). – Макіївка: МЕГІ, 2012. – С. 85–87. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
64 
 | 
  
Психологічні особливості неповнолітніх, які
  мають врахувати працівники правоохоронних органів 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Права людини в контексті Загальної декларації
  прав людини. Випуск ІV. Матеріали ІV Міжвузівської наукової конференції 9-10 грудня 2011
  року. – Бердянськ–Донецьк: Вид-во ЛАНДОН–ХХІ, 2012. – С. 185-196.  
 | 
  
0,5 
 | 
  |
65 
 | 
  
Проблема насильства над дитиною в контексті
  збереження її психологічного здоров’я 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні проблеми збереження психологічного
  здоров’я підростаючого покоління: матеріали міжвузівських
  психолого-педагогічних Демиденківських читань (м. Бердянськ, 23-24 квітня
  2012 р.). – Бердянськ: БДПУ, 2012. – С. 18–20. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
66 
 | 
  
Профорієнтація та профвідбір 
 | 
  
Навчально-методичний комплекс 
 | 
  
Профорієнтація та профвідбір :
  Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності «Практична
  психологія». – 2 вид., доповнене. – Бердянськ: БДПУ, 2012. – 197 с. 
 | 
  
8,13 
 | 
  |
67 
 | 
  
Проблема гендерних стереотипів: віковий аспект 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Інтеграційні можливості сучасної психології та
  шляхи її розвитку: матеріали міжнародної науково-практичної конференції
  (10-12 жовтня 2012 р., м. Запоріжжя). – Запорізький національний університет.
  – Запоріжжя: ЗНУ, 2012. – С. 185–187. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
68 
 | 
  
Законодавче та реальне забезпечення захисту прав
  дитини в сучасній Україні 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Соціальні інновації у сучасному суспільстві: матеріали
  міжнародної науково-практичної конференції (3-5 жовтня 2012 р., м.
  Сімферополь – Судак). – Сімферополь: Кримський інститут бізнесу УЕУ, 2012. –
  С. 52–56. 
 | 
  
0,25 
 | 
  |
69 
 | 
  
Психологічна служба в системі освіти 
 | 
  
Навчально-методичний комплекс 
 | 
  
Психологічна служба в системі освіти:
  Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності «Практична
  психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2012. – 225 с. 
 | 
  
10,4 
 | 
  |
70 
 | 
  
Система роботи психологічної служби зі
  збереження психологічного здоров'я учасників навчально-виховного процесу 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні проблеми збереження психологічного
  здоров’я підростаючого покоління: матеріали Всеукраїнських
  психолого-педагогічних Демиденківських читань (м. Бердянськ, 23-24 квітня
  2013 р.). – Бердянськ: БДПУ, 2013. – С. 9–12. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
71 
 | 
  
Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень учнів
  загальноосвітньої школи 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Zbior raportow naukowych. «Trendy wspotczesnej
  nauki»: materialy Miedzynarodowey Naukowi-Praktycznej Konferencji (Gdansk,
  29.08.2013 – 31.08.2013 roku). – Gdansk: Wydawca: Sp. Z o. o. «Diamond trading tour», 2013. – Str. 20–24. 
 | 
  
0,33 
 | 
  |
72 
 | 
  
Влияние
  окружающей среды на психологическое здоровье подрастающего поколения 
 | 
  
Тезисы 
 | 
  
Человек
  и окружающая среда: материалы Международной научно-практической конференции (г. Уфа, 18 сентября
  2013 г.). – Уфа: РИЦ БашГУ, 2013. – С. 100–102. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
73 
 | 
  
Диалектическая
  взаимосвязь между психическим и психологическим здоровьем человека как
  условиями его самореализации как субъекта жизни 
 | 
  
Статья 
 | 
  
Человек,
  субъект, личность в современной психологии. Материалы Международной конференции, посвященной 80‐летию А.В. Брушлинского.
  Том 2 / Отв. ред. А.Л.Журавлев, Е.А.Сергиенко. –
  М.: Изд‐во
  «Институт психологии РАН», 2013. – 502 с. (Материалы конференции) С. 424–428. 
 | 
  
0,3 
 | 
  |
74 
 | 
  
Вплив професійної діяльності людини на вибір нею
  стратегії поведінки в конфліктній ситуації 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Нові завдання та напрями педагогіки та
  психології у XXІ столітті: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції
  (м. Київ, Україна, 16 листопада 2013 року). – К.: ГО «Київська наукова
  організація педагогіки та психології», 2013. – С. 83–87. 
 | 
  
0,25 
 | 
  |
75 
 | 
  
Психолого-педагогічний моніторинг навчальних
  досягнень підлітків 
 | 
  
Колективна монографія 
 | 
  
Розвиток особистості в сучасному освітньому
  просторі: колективна монографія / за заг. ред. О.В. Горецької. – Донецьк:
  ЛАНДОН-ХХІ, 2013. – С.65–94. 
 | 
  
2,24 
 | 
  |
76 
 | 
  
Порівняльна психологія 
 | 
  
Навчально-методичний
  комплекс 
 | 
  
Порівняльна
  психологія: Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності
  «Практична психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2013. – 175 с. 
 | 
  
7,93 
 | 
  |
77 
 | 
  
Формування мотивації як внутрішньої спонуки
  навчально-професійної діяльності студентів 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник
  матеріалів ХVI підсумкової
  науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
  – Маріуполь: МДУ, 2014. – С. 316-318. 
 | 
  
0,15 
 | 
  |
78 
 | 
  
Психолого-педагогічний моніторинг навчальних
  досягнень підлітків 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Практична психологія та соціальна робота. –
  2014. – №5. – С. 30-41; №6. – С. 48-51. 
 | 
  
2, 24 
 | 
  |
79 
 | 
  
Проблеми спілкування в педагогічному колективі 
 | 
  
Навчальний посібник 
 | 
  
Проблеми спілкування в
  педагогічному колективі: Навчальний посібник. – Бердянськ: БДПУ, 2014. –
  148 с. 
 | 
  ||
80 
 | 
  
Умственное
  развитие подростков. Психолого-педагогический мониторинг 
 | 
  
Монография 
 | 
  
Умственное
  развитие подростков. Психолого-педагогический мониторинг. – Германия: LAP LAMBERT Academic Publishsng, 2014. – 176 с. 
 | 
  ||
81 
 | 
  
Можливості рівневого навчання в забезпеченні якості вищої освіти 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник
  матеріалів ХVІI підсумкової
  науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
  – Маріуполь: МДУ, 2015. – С. 299-301. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
82 
 | 
  
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІІ: навчальний посібник для
  студентів денної та заочної форм навчання спеціальностей 7.03010301 практична
  психологія, 7.01010201 Початкова освіта 
 | 
  
Навчальний посібник 
 | 
  
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІІ:
  навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання
  спеціальностей 7.03010301 практична психологія, 7.01010201 Початкова освіта /
  Колектив авторів за заг. ред. О.В.Горецької: О.В.Горецька, Л.Р.Кашкарьова,
  Т.П.Малихі-на, І.О.Черезова. – Бердянськ: БДПУ, 2015. – 252 с. 
 | 
  
О.В.Горецька, Т.П.Малихіна, І.О.Черезова 
 | 
 |
83 
 | 
  
Європейські принципи збереження психологічного
  здоров’я учнів у процесі навчання 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Психологія і педагогіка на сучасному етапі
  розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: Збірник наукових робіт
  учасників міжнародної науково-практичної конференції (18-19 грудня 2015 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація
  педагогіки», 2015. – С. 44-47. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
84 
 | 
  
Сучасні психологічні проблеми педагогічного спілкування та шляхи їх
  вирішення 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Психологія та педагогіка: методика та проблеми
  практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної
  науково-практичної конференції (м. Львів, 25-26 грудня 2015 р.): – Львів: ГО
  «Львівська педагогічна спільнота», 2015. – С. 31-33. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
85 
 | 
  
Можливості психологічної служби школи у формуванні довільності
  першокласників 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник
  матеріалів ХVІIІ підсумкової
  науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
  – Маріуполь : МДУ, 2016. – С. 140-142. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
86 
 | 
  
Компетентнісний підхід до організації та оцінки результатів навчання
  студентів ВНЗ: психологічний аспект 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Матеріали Х Міжнародної
  науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку
  науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький,
  2016. ‒ Вип. 10. ‒ С. 302–306. (м. Переяслав-Хмельницький, 16-17 січня 2016
  р.) 
 | 
  
0,45 
 | 
  |
87 
 | 
  
Методика соціометричного дослідження статусу учня та адекватності його
  самосприйняття груповій оцінці 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні прикладні та
  практичні проблеми психолого-педагогічної науки : Збірник наукових робіт
  Міжнародної науково-практичної конференції (м. Бердянськ, Україна, 13–14
  лютого 2016 року). – Бердянськ: ГО «Південно-східна українська асоціація
  практичних психологів та арт-терапевтів», 2016. – С. 15–19. 
 | 
  
0,25 
 | 
  |
88 
 | 
  
Психологические
  требования к личности и педагогической деятельности современного
  преподавателя высшей школы 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Управление в социальных и
  экономических системах: м-лы XXV международной научно-практической
  конференции, г. Минск, 12 мая 2016 г. / редкол.: Н.В. Суша (предс.) и др.; Минский инновационный ун-т. –
  Минск : Минский инновационный университет, 2016. – С. 98–100. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
89 
 | 
  
Сучасні підходи до професійної орієнтації старшокласників 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад –
  доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць
  матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 25 травня 2016 р.
  Національний авіаційний університет / наук. ред. Н.П. Муранова. – К : – НАУ,
  2016. – С.129-132. 
 | 
  
0,4 
 | 
  |
90 
 | 
  
Система работы психологической
  службы по сохранению психического и психологического здоровья участников
  учебно-воспитательного процесса 
 | 
  
Тези 
 | 
  
International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: Conference Proceedings, June 28-30, 2016. Kielce: Holy Cross University. – 169–173 p. 
 | 
  
0,25 
 | 
  |
91 
 | 
  
Психологія у питаннях і відповідях. Том І :
  навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання
  спеціальності 053 Психологія 
 | 
  
Навчальний посібник 
 | 
  
Психологія у питаннях і відповідях. Том І : навчальний посібник для
  студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 053 Психологія /
  Колектив авторів за заг. ред. Л.Р. Кашкарьової : Н.В. Жук, Л.Р. Кашкарьова,
  Т.П. Малихіна, І.О. Черезова. – Бердянськ : БДПУ, 2016. – 308 с. 
 | 
  
17,9 
 | 
  
Н.В. Жук, Т.П. Малихіна, І.О. Черезова 
 | 
 
92 
 | 
  
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІ :
  навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання
  спеціальності 053 Психологія 
 | 
  
Навчальний посібник 
 | 
  
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІ : навчальний посібник для
  студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 053 Психологія /
  Колектив авторів за заг. ред. О.В. Карапетрової : О.В. Карапет-рова, Л.Р.
  Кашкарьова, О.С. Колпакчи, Т.П. Малихіна. – Бердянськ : БДПУ, 2016. – 280 с. 
 | 
  
16,3 
 | 
  
О.В. Карапетрова, О.С. Колпакчи, Т.П. Малихіна 
 | 
 
93 
 | 
  
Визначення соціометричного статусу учня як
  індикатора його психологічного здоров’я 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Conference Proceedings of the International Scientific
  Internet-Conference Modern Problems of Improve Living Standards in a
  Globalized World (December 8, 2016, Opole – Berdyansk – Slavyansk), 2016;
  ISBN 978-83-62683-871 (Electronic edition); pp.534, illus., tabs., bibls., Р. 476-480. 
 | 
  
0,21 
 | 
  |
94 
 | 
  
Формування компетентностей студентів у процесі
  рівневого навчання 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Освіта і суспільство. Міжнародний збірник наукових праць. – Бердянський
  державний педагогічний університет, 2016; ISBN 978-617-7291-80-9 (електронне
  видання); 418 c., іл., табл., бібл., С. 143-156. 
 | 
  
1,1 
 | 
  |
95 
 | 
  
Феномен
  Внутреннего Ребёнка в юнгианском психоанализе 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник матеріалів XІX підсумкової
  науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
  – Маріуполь: МДУ, 2017. – 344 арк. С. 283-285. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
96 
 | 
  
Вступ до спеціальності. Психологічна служба в системі
  освіти. 
Конфліктологія 
 | 
  
Посібник 
 | 
  
Засоби діагностики навчальних досягнень студентів напряму підготовки
  6.030103 практична психологія / За заг. ред.. О.В. Горецької. – Бердянськ:
  Видавець Ткачук О.В., 2017. – 416 с. 
С. 18-32; 102-117; 346-356. 
 | 
  
загалом 12 авторів 
 | 
 |
97 
 | 
  
Вікові психологічні особливості підлітків як
  чинник небезпеки їх залучення до «груп смерті» 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали
  І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (20-21 квітня 2017
  року) : збірник тез. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Ч.1. – С. 206-208. 
 | 
  
0,15 
 | 
  |
98 
 | 
  
Вікові психологічні особливості підлітків як
  чинник їх схильності до небезпечної поведінки 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Сучасна гуманітаристика : збірник матеріалів І Міжнародної науково- 
практичної інтернет-конференції, 28 квітня 2017 р. –
  Переяслав-Хмельницький 
(Київ. обл.), 2017. – Вип. 1. – С. 263-268.  
 | 
  
0,33 
 | 
  |
99 
 | 
  
Екологія психологічного здоров’я підростаючого
  покоління в умовах урбанізації 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Збірник матеріалів XIII Міжнародної науково-практичної конференції 
«Сучасні проблеми екологічної психології: життєдіяльність особистості в 
умовах сучасного міста». – Київ-Маріуполь, 2017. – С. 38-42. 
 | 
  
0,15 
 | 
  |
100 
 | 
  
Алгоритм роботи практичного психолога з
  почуттями образи та провини у клієнта 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Сучасна наука: тенденції та перспективи : матеріали регіональної
  internet-конференції молодих учених (15-19 травня 2017 р.) / за заг. ред.
  д-ра пед. наук, проф. Москальової Л. Ю. – Мелітополь, 2017. –
  С. 249-252. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
101 
 | 
  
Педагогічні умови
  збереження психологічного здоров’я учнів шестирічного віку 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Підготовка майбутніх педагогів у контексті
  стандартизації початкової освіти : матеріали Всеукраїнської
  науково-практичної онлайн-конференції. – Бердянськ, 2017. – С. 235-240. 
 | 
  
3,4 
 | 
  |
102 
 | 
  
Проблема визначення
  фахівцями сфери фізичного виховання рівня психологічного здоров’я
  неповнолітніх вихованців 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні питання впливу довкілля, фізичного
  виховання та спорту на здоров’я студентської молоді : зб. наук. матеріалів
  ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції з нагоди 100-річчя НАН України
  та 85-річчя Бердянського державного педагогічного університету (Бердянськ,
  13–15 вересня 2017 р.) / [гол. ред. С.Г. Кушнірюк]. – Бердянськ : Ф–ОП
  Ткачук О.В., 2017. – С. 84-87. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
103 
 | 
  
Підлітковий суїцид:
  причини та профілактика 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні прикладні та практичні проблеми
  психолого-педагогічної науки : Збірник наукових робіт ІІ Міжнародної
  науково-практичної конференції (м. Бердянськ, Україна, 29-30 листопада 2017
  року). – Бердянськ: ГО «Південно-східна українська асоціація практичних
  психологів та арт-терапевтів», 2017. – С. 71-75. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
104 
 | 
  
Моніторинг
  психологічного здоров’я педагогічних працівників 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Матеріали ІV
  Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового
  сторіччя: досягнення та перспективи» (м. Запоріжжя, 14 – 21 травня 2018,
  ЗОІППО) 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
105 
 | 
  
Психологічні умови
  формування життєвих перспектив сучасних старшокласників 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Актуальні прикладні та
  практичні проблеми психолого-педагогічної науки : Збірник наукових робіт ІІІ
  Міжнародної науково-практичної конференції (м. Бердянськ, Україна, 7-8 липня
  2018 року). – Бердянськ: ГО «Південно-східна українська асоціація практичних
  психологів та арт-терапевтів», 2018. – С. 50-55. 
 | 
  
0,2 
 | 
  |
106 
 | 
  
Обізнаність учнів щодо
  проблеми булінгу в учнівському середовищі 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Навчання, виховання та
  розвиток у контексті життєвих перспектив особистості : Збірник матеріалів
  Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю
  (м. Бердянськ, Україна, 25 квітня 2019 року) / За заг. ред.
  О.В. Горецької. – Бердянськ: БДПУ, 2019. – С. 194-199. 
 | 
  
0,2 
 | 
  
Пан
  А. Р. 
 | 
 
107 
 | 
  
Особливості розвитку
  емоційного інтелекту в підлітковому віці 
 | 
  
Тези 
 | 
  
Навчання, виховання та
  розвиток у контексті життєвих перспектив 
особистості : Збірник
  матеріалів Всеукраїнської науково-практичної
  інтернет-конференції з міжнародною участю 
(м. Бердянськ, Україна,
  25 квітня 2019 року) / За заг. ред. 
О.В. Горецької. –
  Бердянськ: БДПУ, 2019. – С. 237-240. 
 | 
  
0,2 
 | 
  
Фролова
  О. В. 
 | 
 
108 
 | 
  
Програма профілактики
  булінгу в закладах загальної середньої освіти 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Соціально-освітні
  домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної
  освіти : збірник наукових статей / Бердянський державний педагогічний
  університет; укладач Петровська К.В. – Бердянськ, 2019. – С. 188-195. 
 | 
  
0,5 
 | 
  |
109 
 | 
  
Comparative Analysis of the
  Emotional Intelligence Development of Adolescents with Different Levels of
  Psychological Competence. 
 | 
  
Стаття 
 | 
  
Journal of
  History Culture and Art Research, 8(4), (2019), 68-78.doi:http://dx.doi.org/10.7596/taksad.v8i4.2297 
 | 
  
0,7 
 | 
  
Frolova, O., Kashkaryova, L.,
  Serbova, O., & Malykhina, T. 
 | 
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий