СПИСОК
наукових та
навчально-методичних праць
кандидата психологічних наук, доцента
Кашкарьової
Людмили Ромуальдівни
№
|
Назва
|
Характер роботи
|
Вихідні дані
|
Об-сяг
|
Співав-торство
|
1
|
Виявлення дітей шестирічного віку, які
викликають занепокоєння в зв’язку з їх можливою педагогічною занедбаністю
|
Тези
|
Науковий збірник. –Бердянськ: БДПІ, 1992. – С.23.
|
0,06
|
|
2
|
Психологічна допомога випускнику школи в процесі
свідомого професій-ного самовизначення
|
Тези
|
Міжнародні наукові Костюківські читання. Актуальні
проблеми психології: традиції і сучасність. Тези конференції 9-11 червня 1992
р. –
Київ: 1992. – т. І. – С. 228-229.
|
0,1
|
|
3
|
Помоги
ребёнку
|
Стаття
|
Приморская
степь, № 14 от 18 февраля 1992.
|
0,2
|
|
4
|
Методика соціометричного дослідження
адекватності самосприйняття учнів груповій оцінці
|
Тези
|
Збірник тез наукових повідомлень „Шляхи
піднесення ефективності морального виховання учнів”. – Бердянськ: БДПІ,
1993.–С. 7-8.
|
0,1
|
|
5
|
Попередження педагогічної занедбаності в учнів
другого класу чотирьох-річної початкової школи
|
Тези
|
Збірник тез наукових повідомлень „Резерви
піднесення якості навчальної діяльності учнів”. - Бердянськ: БДПІ, 1993.–
С. 14-15.
|
0,1
|
Ткачук О.В.,
Крот Н.В.
|
6
|
Готов
ли ваш ребёнок к школе?
|
Стаття
|
Приморская
степь, № 31 от 20 апреля 1993, С.
1-2.
|
0,2
|
|
7
|
Метод
генерализации знаний как средство повышения познавательной активности
учащихся на уроках истории
|
Метод. посібник
|
Бердянськ: 2000. – 31 с.
|
1,2
|
|
8
|
Психологічні основи моделювання процесу рівневого навчання
|
Стаття
|
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного інституту
ім. П.Осипенко (Педагогічні і психологічні науки). - №4. – Бердянськ: БДПІ,
2000. – С. 28-40.
|
0,5
|
|
9
|
Про психологізацію навчально-виховного процесу в сучасній школі
|
Стаття
|
Збірник наукових праць
Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - №2.
– Бердянськ: БДПУ, 2002. – С. 35-41.
|
0,25
|
|
10
|
Місце шкільного вчителя у психологізації навчально-виховного процесу
|
Тези
|
Навчання, виховання і розвиток
учнів. Тези доповідей регіональної науково-практичної конференції (психологічна
секція) 29 квітня 2002 р. – Бердянськ: БДПІ, 2002. – С. 21-23.
|
0,1
|
|
11
|
Система психологізації навчально-виховного процесу та її особливості в
сільській школі
|
Стаття
|
Збірник наукових праць
Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - №6.
– Бердянськ: БДПУ, 2002. – С. 17-27.
|
0,45
|
|
12
|
Виявлення розумово обдарованих дітей та особливості роботи з ними в
умовах рівневого навчання
|
Стаття
|
Проблеми загальної та педагогічної
психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.
/ За ред. Максименка С.Д. – К.: 2003, т. V, ч. 2. – С. 110 -115.
|
0,25
|
|
13
|
Система психологізації навчально-виховного процесу в загальноосвітній
школі
|
Стаття
|
Управління школою. – 2003. –
№12. – С. 12-18.
|
0,5
|
|
14
|
Психологічні засади виявлення потенційних навчальних можливостей учнів
основної школи
|
Стаття
|
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету
(Педагогічні науки). - №3. – Бердянськ: БДПУ, 2003. – С. 46-54.
|
0,33
|
|
15
|
Психологічні засади моніторингу розумового розвитку учнів
загальноосвітньої школи
|
Стаття
|
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологія: Зб.
наукових праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. – №1 (25). – С.
106-113.
|
0,33
|
|
16
|
Концептуальні засади психолого-педагогічного моніторингу навчальних
досягнень учнів основної школи
|
Стаття
|
Проблеми загальної та педагогічної
психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН
України. –т. VІ,
в. 8 / За ред. С.Д. Максименка, К.,
2004. – С. 141-150.
|
0,38
|
|
17
|
Концепція системи психолого-педагогічного моніторингу навчальних
досягнень учнів основної школи
|
Тези
|
Тези доповідей всеукраїнської
науково-практичної конференції «Навчання, виховання та розвиток». –
Бердянськ: БДПУ, 2004. – С. 10-12.
|
0,08
|
|
18
|
Модель системи психолого-педагогічного
моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи
|
Стаття
|
Науковий часопис НПУ імені М.П.
Драгоманова. Серія №12. Психологія: Зб. наукових праць. – К.: НПУ ім. М.П.
Драгоманова, 2004. – №2 (26). – С. 89-98.
|
0,38
|
|
19
|
Соціально-психологічний тренінг спілкування
|
Стаття
|
Управління школою. – 2004. -
№19-21. – С. 65-68.
|
0,38
|
|
20
|
Корекційно-розвиваюча тренінгова методика
підвищення потенційних навчальних можливостей учнів підліткового віку
|
Стаття
|
Збірник наукових праць (Психологічні науки).-
№1.- Бердянськ: БДПУ, 2004. - С. 171-182.
|
0,42
|
|
21
|
Психологічні засади моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи
|
Автореферат
|
Автореф. дис... канд. психол.
наук: 19.00.07 / Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.
– К., 2005. – 21 с.
|
0,9
|
|
22
|
Психологічний супровід розумового розвитку учнів
основної школи
|
Стаття
|
Збірник наукових праць (Психологічні науки).- №2.-
Бердянськ: БДПУ, 2005. - С. 113-124.
|
0,45
|
|
23
|
Психолого-педагогічний
моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб здійснення
особистісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу
|
Тези
|
Тези доповідей
всеукраїнської науково-практичної конференції „Особистісно-орієнтований
підхід до організації навчально-виховного процесу: проблеми та пошуки” –
Бердянськ: БДПУ, 2005. – С. 32-34.
|
0,1
|
|
24
|
Психологічний супровід розумового розвитку учнів
загальноосвітньої школи як базового компоненту їх життєвої компетентності
|
Стаття
|
Розвиток життєвої компетентності учнів у загальноосвітньому
навчальному закладі: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції 7-8
жовтня 2004 р. – Київ – Запоріжжя, 2005. – С. 145-151.
|
0,33
|
|
25
|
Психологічні засади моніторингу ефективності
праці вчителя в умовах особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу
|
Стаття
|
Рідна школа. - №6. – 2006 – С. 59-61.
|
0,4
|
|
26
|
Уміння спілкуватися – необхідний валеопсихологічний елемент професійної
підготовки майбутніх практичних психологів
|
Тези
|
Тези доповідей та матеріали ІІІ Всеукраїнської
науково-практичної конференції „Здорове довкілля – здорова нація”. – Р. ІІ. –
25-27 травня 2006 р. – С. 156-159.
|
0,16
|
|
27
|
Організація навчання та перевірки рівня засвоєння студентами знань, умінь
і навичок в умовах кредитно-модульної системи
|
Стаття
|
Збірник наукових праць Бердянського державного
педагогічного університету (Педагогічні науки). - №3.- Бердянськ: БДПУ, 2006.
– С. 203-209.
|
0,33
|
|
28
|
Психолого-педагогічний моніторинг ефективності навчального процесу у
загальноосвітній школі
|
Стаття
|
Збірник наукових праць (Психологічні науки).- №3.-
Бердянськ: БДПУ, 2006. - С. 68-78.
|
0,45
|
|
29
|
Психологічні особливості розвитку неповнолітніх
|
Стаття
|
Методичний довідник з питань розгляду
кримінальних справ щодо неповнолітніх. – Запоріжжя: ООО „ИПО „ Запоріжжя”,
2006. – С. 13-29.
|
0,7
|
|
30
|
Система перевірки знань з психологічних
дисциплін в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу
|
Тези
|
Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної
конференції „Організація навчально-виховного процесу у вищій школі в світлі входження
України в Європейський освітній простір” – Бердянськ: БДПУ, 2007. – С. 23-25.
|
0,1
|
|
31
|
Правильно
готовимся к школе
|
Статья
|
Город,
№29 от 16 августа 2007.
|
0,2
|
|
32
|
Динаміка психологічної готовності сучасної
студентської молоді до шлюбно-сімейних стосунків
|
Стаття
|
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.
Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.
Драгоманова, 2007. – №16 (40). – С. 57-65.
|
0,45
|
|
33
|
Положення про курсові роботи з психології та
загальні вимоги до їх написання та захисту
|
Науково-методичні рекомендації
|
Бердянськ: БДПУ, 2007. – 32 с.
|
1,3
|
|
34
|
Система психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів
основної школи
|
Навчально-методичний посібник
|
Бердянськ: БДПУ, 2007. – 82 с.
|
3,4
|
|
35
|
Уміння спілкуватися як валеопсихологічна
складова професійної підготовки педагогів і практичних психологів
|
Стаття
|
Збірник наукових праць (Психологічні науки).-
№4. – Бердянськ: БДПУ, 2007. – С. 136-142.
|
0,3
|
|
36
|
Методика визначення та підвищення навчального
потенціалу учнів основної школи
|
Стаття
|
Вісник Національного технічного університету
України „Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія.
Педагогіка: Зб. наук. праць. – Київ: ІВЦ „Політехніка”, 2007. - №2 (20) –
Ч.1. – С. 76-80.
|
0,4
|
|
37
|
Підготовка педагогів і психологів до ефективної
взаємодії у процесі професійної діяльності
|
Стаття
|
Управління школою. – 2007. - №33. – С. 17-23.
|
0,67
|
|
38
|
Методика визначення потенційних навчальних
можливостей учнів основної школи
|
Стаття
|
Практична психологія та соціальна робота. –
2008. - №5. – С. 21-27.
|
0,7
|
|
39
|
Организация
уровневого обучения студентов гуманитарным дисциплинам
|
Статья
|
Национальная
идентичность высшего образования в России: вызовы и перспективы модернизации
/ материалы международной научно-практической конференции НГГТИ
(Невинномысск, 25 сентября 2008). – Невинномысск: НГГТИ, 2008. – С. 312-319.
|
0,33
|
|
40
|
Проблема психологічних особливостей засвоєння
учнями історії у спадщині В.К.Демиденка
|
Стаття
|
Північне Приазов’я / За ред.. В.В. Крижка, В.А.
Папанової та інш. – Донецьк-Бердянськ: Норд-Прес, БДПУ, 2008. – С. 311-318.
|
0,33
|
|
41
|
Психологічна готовність молоді до
шлюбно-сімейних стосунків
|
Тези
|
Молодёжь
и государство: материалы VI
Международной научно-практической конференции, г. Святогорск, Донецкая
область, 24-26 октября 2008 г. –
Донецк: Новый мир, 2008. – С. 109-111.
|
0,1
|
|
42
|
Сучасна українська молодь про „вічні” цінності
|
Тези
|
Всеукраїнські психолого-педагогічні
Демиденківські читання „Навчання, виховання та розвиток”. – Бердянськ. –
2009. – С. 27-30.
|
0,13
|
|
43
|
Ставлення сучасної української молоді до
„вічних” соціальних цінностей
|
Стаття
|
Збірник наукових праць Бердянського державного
педагогічного університету (Педагогічні науки). - №2.- Бердянськ: БДПУ, 2009.-
С. 241-247.
|
0,33
|
|
44
|
Иерархия личностных абсолютных
ценностей современной молодежи
|
Статья
|
Вестник
Таганрогского государственного педагогического института. Гуманитарные науки.
– Таганрог: Изд. Центр Таганрог. гос. пед. ин-та, 2009. №2. – С. 191-195.
|
0,3
|
|
45
|
Трансформация
иерархии основных национальных и гражданских ценностей современной молодёжи в
условиях системного кризиса власти в Украине
|
Статья
|
Трансформация
образов и смыслов действительности в контексте глобализации: философские,
социокультурные и политические проблемы: междунар. науч.-практ. конф., 24
апр. 2009 г.: материалы. – Невинномысск, 2009. – С. 111-117.
|
0,33
|
|
46
|
Влияние политической
нестабильности в Украине на систему ценностей современной молодёжи
|
Тезисы
|
Молодежь
и государство: материалы VII Международной научно-практической конференции,
пос. Юрьевка, Першотравневый район, Донецкая область, 25-27 сентября 2009 г.
– Донецк: Новый мир, 2009. – С. 139-141.
|
0,1
|
|
47
|
Психическое и психологическое
здоровье старшеклассников Донецкого региона
|
Статья
|
«Слово»: Вісник Макіївського економіко-гуманітарного
інституту: Актуальні проблеми психологічної теорії та практики: Матеріали
щорічної науково-практичної конференції Асоціації психологів Донбасу з
міжнародною участю (м. Макіївка, 12 грудня 2009 року). – Зб. наук. праць. – Макіївка:
Макіївський економіко-гуманітарний інститут, 2009. – № 16. – С. 148–151.
|
0,2
|
|
48
|
Законодавче забезпечення захисту права дитини на
достойне життя в Україні
|
Стаття
|
Права людини в контексті Загальної декларації
прав людини. Матеріали міжвузівської наукової конференції 10 грудня 2009
року. – Донецьк: Норд-Прес, 2010. – С. 82–88.
|
0,33
|
|
49
|
Рівень соціальної фрустрованості майбутньої
інтелектуальної еліти України
|
Тези
|
Антикризова стратегія регіональної молодіжної
політики. Матеріали ІІ всеукраїнської науково-практичної конференції. –
Донецьк: Норд-Прес, 2010. – С. 59–61.
|
0,13
|
|
50
|
Вплив гендерних стереотипів на формування
особистості сучасних старшокласників
|
Стаття
|
Проблема гендеру в гуманітарних дослідженнях:
Збірник наукових праць та доповідей Всеукраїнської науково-практичної
конференції 7 квітня 2010 року. – Маріуполь, 2010. – С. 105–108.
|
0,33
|
Гаврилюк В.В.
|
51
|
Психологічні проблеми гендерних стереотипів сучасного юнацтва
|
Тези
|
Всеукраїнські психолого-педагогічні
Демиденківські читання «Навчання, виховання та розвиток». – Бердянськ. –
2010. – С.19-20.
|
0,1
|
|
52
|
Соціальна фрустрованість
української молоді як показник психологічного
здоров’я нації
|
Стаття
|
Актуальні проблеми психологічної теорії та
практик: Матеріали щорічної науково-практичної конференції Асоціації
психологів Донбасу з міжнародною участю (м. Донецьк, 27 листопада 2010 р.). –
Донецьк, 2010. – С. 99–102.
|
0,2
|
|
53
|
Соціальна фрустрованість
українського студентства
|
Тези
|
Молодёжь
и государство: материалы VIІІ Международной научно-практической конференции,
г. Святогорск, Донецкая область, 5-7 ноября 2010 г. – Донецк: Новый мир,
2010. – С. 133-135.
|
0,1
|
|
54
|
Положення про кваліфікаційні
роботи з психології
|
Брошура
|
Положення про кваліфікаційні роботи з
психології. – Бердянськ. – 2011. – 22 с.
|
0,8
|
|
55
|
Ювенальна психологія як
складова професійної компетентності працівників правоохоронної системи
|
Стаття
|
Актуальні
проблеми юридичної та екстремальної психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Макіївка, 22-23
квітня 2011 року). – Макіївка:
МЕГІ, 2011. – С. 49-53.
|
0,3
|
|
56
|
Реалізація права людини на створення сім’ї: сучасні тенденції в Україні
|
Стаття
|
Права людини в контексті Загальної декларації
прав людини. Випуск ІІІ. Матеріали ІІІ Міжвузівської наукової конференції
9-10 грудня 2010 року. – Донецьк: Державне видавництво «Донбас», 2011. – С.
142-149.
|
0,33
|
|
57
|
Сучасні тенденції формування мотивації студентів
у процесі навчання у вищій школі
|
Тези
|
Навчання, виховання та розвиток: Матеріали
Всеукраїнських психолого-педагогічних Демиденківських читань (м. Бердянськ,
11-12 березня 2011 р.). – Бердянськ. – 2011. – С. 86-89.
|
0,2
|
|
58
|
Социальная фрустрированность молодежи как показатель латентной
конфликтности украинской нации
|
Статья
|
Конфликты и
безопасность в трансформирующемся обществе: Материалы международной научной
конференции кафедры конфликтологии ЮФУ. – Ростов н/Д: Изд-во ЮФУ, 2011. –
С.194–198.
|
0,3
|
|
59
|
Проблема обеспечения качества подготовки студентов в украинской
высшей школе
|
Стаття
|
Вестник
Таганрогского гос. пед. ин-та. – 2011. - №2 – С. 7–12.
|
0,5
|
|
60
|
Факторы
риска для психологического здоровья учащихся общеобразовательных школ
|
Стаття
|
Психологическое
здоровье и благополучие нации: проблемы, реалии, перспективы: Материалы
международной научно-практической конференции (г. Донецк, 25-26 ноября 2011
г.). – Донецк, 2011. – С. 125–128.
|
0,2
|
|
61
|
Профорієнтація та профвідбір
|
Навчально-методичний комплекс
|
Профорієнтація та профвідбір :
Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності «Практична
психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2011. – 192 с.
|
8,1
|
|
62
|
Вступ до спеціальності
«Практична психологія»
|
Навчально-методичний
комплекс
|
Вступ до спеціальності
«Практична психологія»: Навчально-методичний комплекс для студентів
спеціальності «Практична психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2011. – 100 с.
|
4,0
|
|
63
|
Вплив гендерних відмінностей на формування «Я-образу»
сучасних підлітків
|
Стаття
|
Збірка статей за матеріалами міжнародної
науково-практичної конференції «Психологічні особливості особистості в умовах
трансформації суспільства» (24, 25 лютого 2012 року, Україна, Донецька обл.,
м. Макіївка). – Макіївка: МЕГІ, 2012. – С. 85–87.
|
0,2
|
|
64
|
Психологічні особливості неповнолітніх, які
мають врахувати працівники правоохоронних органів
|
Стаття
|
Права людини в контексті Загальної декларації
прав людини. Випуск ІV. Матеріали ІV Міжвузівської наукової конференції 9-10 грудня 2011
року. – Бердянськ–Донецьк: Вид-во ЛАНДОН–ХХІ, 2012. – С. 185-196.
|
0,5
|
|
65
|
Проблема насильства над дитиною в контексті
збереження її психологічного здоров’я
|
Тези
|
Актуальні проблеми збереження психологічного
здоров’я підростаючого покоління: матеріали міжвузівських
психолого-педагогічних Демиденківських читань (м. Бердянськ, 23-24 квітня
2012 р.). – Бердянськ: БДПУ, 2012. – С. 18–20.
|
0,2
|
|
66
|
Профорієнтація та профвідбір
|
Навчально-методичний комплекс
|
Профорієнтація та профвідбір :
Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності «Практична
психологія». – 2 вид., доповнене. – Бердянськ: БДПУ, 2012. – 197 с.
|
8,13
|
|
67
|
Проблема гендерних стереотипів: віковий аспект
|
Стаття
|
Інтеграційні можливості сучасної психології та
шляхи її розвитку: матеріали міжнародної науково-практичної конференції
(10-12 жовтня 2012 р., м. Запоріжжя). – Запорізький національний університет.
– Запоріжжя: ЗНУ, 2012. – С. 185–187.
|
0,2
|
|
68
|
Законодавче та реальне забезпечення захисту прав
дитини в сучасній Україні
|
Стаття
|
Соціальні інновації у сучасному суспільстві: матеріали
міжнародної науково-практичної конференції (3-5 жовтня 2012 р., м.
Сімферополь – Судак). – Сімферополь: Кримський інститут бізнесу УЕУ, 2012. –
С. 52–56.
|
0,25
|
|
69
|
Психологічна служба в системі освіти
|
Навчально-методичний комплекс
|
Психологічна служба в системі освіти:
Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності «Практична
психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2012. – 225 с.
|
10,4
|
|
70
|
Система роботи психологічної служби зі
збереження психологічного здоров'я учасників навчально-виховного процесу
|
Тези
|
Актуальні проблеми збереження психологічного
здоров’я підростаючого покоління: матеріали Всеукраїнських
психолого-педагогічних Демиденківських читань (м. Бердянськ, 23-24 квітня
2013 р.). – Бердянськ: БДПУ, 2013. – С. 9–12.
|
0,2
|
|
71
|
Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень учнів
загальноосвітньої школи
|
Стаття
|
Zbior raportow naukowych. «Trendy wspotczesnej
nauki»: materialy Miedzynarodowey Naukowi-Praktycznej Konferencji (Gdansk,
29.08.2013 – 31.08.2013 roku). – Gdansk: Wydawca: Sp. Z o. o. «Diamond trading tour», 2013. – Str. 20–24.
|
0,33
|
|
72
|
Влияние
окружающей среды на психологическое здоровье подрастающего поколения
|
Тезисы
|
Человек
и окружающая среда: материалы Международной научно-практической конференции (г. Уфа, 18 сентября
2013 г.). – Уфа: РИЦ БашГУ, 2013. – С. 100–102.
|
0,2
|
|
73
|
Диалектическая
взаимосвязь между психическим и психологическим здоровьем человека как
условиями его самореализации как субъекта жизни
|
Статья
|
Человек,
субъект, личность в современной психологии. Материалы Международной конференции, посвященной 80‐летию А.В. Брушлинского.
Том 2 / Отв. ред. А.Л.Журавлев, Е.А.Сергиенко. –
М.: Изд‐во
«Институт психологии РАН», 2013. – 502 с. (Материалы конференции) С. 424–428.
|
0,3
|
|
74
|
Вплив професійної діяльності людини на вибір нею
стратегії поведінки в конфліктній ситуації
|
Стаття
|
Нові завдання та напрями педагогіки та
психології у XXІ столітті: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції
(м. Київ, Україна, 16 листопада 2013 року). – К.: ГО «Київська наукова
організація педагогіки та психології», 2013. – С. 83–87.
|
0,25
|
|
75
|
Психолого-педагогічний моніторинг навчальних
досягнень підлітків
|
Колективна монографія
|
Розвиток особистості в сучасному освітньому
просторі: колективна монографія / за заг. ред. О.В. Горецької. – Донецьк:
ЛАНДОН-ХХІ, 2013. – С.65–94.
|
2,24
|
|
76
|
Порівняльна психологія
|
Навчально-методичний
комплекс
|
Порівняльна
психологія: Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності
«Практична психологія». – Бердянськ: БДПУ, 2013. – 175 с.
|
7,93
|
|
77
|
Формування мотивації як внутрішньої спонуки
навчально-професійної діяльності студентів
|
Тези
|
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник
матеріалів ХVI підсумкової
науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
– Маріуполь: МДУ, 2014. – С. 316-318.
|
0,15
|
|
78
|
Психолого-педагогічний моніторинг навчальних
досягнень підлітків
|
Стаття
|
Практична психологія та соціальна робота. –
2014. – №5. – С. 30-41; №6. – С. 48-51.
|
2, 24
|
|
79
|
Проблеми спілкування в педагогічному колективі
|
Навчальний посібник
|
Проблеми спілкування в
педагогічному колективі: Навчальний посібник. – Бердянськ: БДПУ, 2014. –
148 с.
|
||
80
|
Умственное
развитие подростков. Психолого-педагогический мониторинг
|
Монография
|
Умственное
развитие подростков. Психолого-педагогический мониторинг. – Германия: LAP LAMBERT Academic Publishsng, 2014. – 176 с.
|
||
81
|
Можливості рівневого навчання в забезпеченні якості вищої освіти
|
Тези
|
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник
матеріалів ХVІI підсумкової
науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
– Маріуполь: МДУ, 2015. – С. 299-301.
|
0,2
|
|
82
|
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІІ: навчальний посібник для
студентів денної та заочної форм навчання спеціальностей 7.03010301 практична
психологія, 7.01010201 Початкова освіта
|
Навчальний посібник
|
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІІ:
навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання
спеціальностей 7.03010301 практична психологія, 7.01010201 Початкова освіта /
Колектив авторів за заг. ред. О.В.Горецької: О.В.Горецька, Л.Р.Кашкарьова,
Т.П.Малихі-на, І.О.Черезова. – Бердянськ: БДПУ, 2015. – 252 с.
|
О.В.Горецька, Т.П.Малихіна, І.О.Черезова
|
|
83
|
Європейські принципи збереження психологічного
здоров’я учнів у процесі навчання
|
Тези
|
Психологія і педагогіка на сучасному етапі
розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: Збірник наукових робіт
учасників міжнародної науково-практичної конференції (18-19 грудня 2015 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація
педагогіки», 2015. – С. 44-47.
|
0,2
|
|
84
|
Сучасні психологічні проблеми педагогічного спілкування та шляхи їх
вирішення
|
Тези
|
Психологія та педагогіка: методика та проблеми
практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної
науково-практичної конференції (м. Львів, 25-26 грудня 2015 р.): – Львів: ГО
«Львівська педагогічна спільнота», 2015. – С. 31-33.
|
0,2
|
|
85
|
Можливості психологічної служби школи у формуванні довільності
першокласників
|
Тези
|
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник
матеріалів ХVІIІ підсумкової
науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
– Маріуполь : МДУ, 2016. – С. 140-142.
|
0,2
|
|
86
|
Компетентнісний підхід до організації та оцінки результатів навчання
студентів ВНЗ: психологічний аспект
|
Стаття
|
Матеріали Х Міжнародної
науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку
науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький,
2016. ‒ Вип. 10. ‒ С. 302–306. (м. Переяслав-Хмельницький, 16-17 січня 2016
р.)
|
0,45
|
|
87
|
Методика соціометричного дослідження статусу учня та адекватності його
самосприйняття груповій оцінці
|
Тези
|
Актуальні прикладні та
практичні проблеми психолого-педагогічної науки : Збірник наукових робіт
Міжнародної науково-практичної конференції (м. Бердянськ, Україна, 13–14
лютого 2016 року). – Бердянськ: ГО «Південно-східна українська асоціація
практичних психологів та арт-терапевтів», 2016. – С. 15–19.
|
0,25
|
|
88
|
Психологические
требования к личности и педагогической деятельности современного
преподавателя высшей школы
|
Тези
|
Управление в социальных и
экономических системах: м-лы XXV международной научно-практической
конференции, г. Минск, 12 мая 2016 г. / редкол.: Н.В. Суша (предс.) и др.; Минский инновационный ун-т. –
Минск : Минский инновационный университет, 2016. – С. 98–100.
|
0,2
|
|
89
|
Сучасні підходи до професійної орієнтації старшокласників
|
Стаття
|
Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад –
доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць
матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 25 травня 2016 р.
Національний авіаційний університет / наук. ред. Н.П. Муранова. – К : – НАУ,
2016. – С.129-132.
|
0,4
|
|
90
|
Система работы психологической
службы по сохранению психического и психологического здоровья участников
учебно-воспитательного процесса
|
Тези
|
International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: Conference Proceedings, June 28-30, 2016. Kielce: Holy Cross University. – 169–173 p.
|
0,25
|
|
91
|
Психологія у питаннях і відповідях. Том І :
навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання
спеціальності 053 Психологія
|
Навчальний посібник
|
Психологія у питаннях і відповідях. Том І : навчальний посібник для
студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 053 Психологія /
Колектив авторів за заг. ред. Л.Р. Кашкарьової : Н.В. Жук, Л.Р. Кашкарьова,
Т.П. Малихіна, І.О. Черезова. – Бердянськ : БДПУ, 2016. – 308 с.
|
17,9
|
Н.В. Жук, Т.П. Малихіна, І.О. Черезова
|
92
|
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІ :
навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання
спеціальності 053 Психологія
|
Навчальний посібник
|
Психологія у питаннях і відповідях. Том ІІ : навчальний посібник для
студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 053 Психологія /
Колектив авторів за заг. ред. О.В. Карапетрової : О.В. Карапет-рова, Л.Р.
Кашкарьова, О.С. Колпакчи, Т.П. Малихіна. – Бердянськ : БДПУ, 2016. – 280 с.
|
16,3
|
О.В. Карапетрова, О.С. Колпакчи, Т.П. Малихіна
|
93
|
Визначення соціометричного статусу учня як
індикатора його психологічного здоров’я
|
Тези
|
Conference Proceedings of the International Scientific
Internet-Conference Modern Problems of Improve Living Standards in a
Globalized World (December 8, 2016, Opole – Berdyansk – Slavyansk), 2016;
ISBN 978-83-62683-871 (Electronic edition); pp.534, illus., tabs., bibls., Р. 476-480.
|
0,21
|
|
94
|
Формування компетентностей студентів у процесі
рівневого навчання
|
Стаття
|
Освіта і суспільство. Міжнародний збірник наукових праць. – Бердянський
державний педагогічний університет, 2016; ISBN 978-617-7291-80-9 (електронне
видання); 418 c., іл., табл., бібл., С. 143-156.
|
1,1
|
|
95
|
Феномен
Внутреннего Ребёнка в юнгианском психоанализе
|
Тези
|
Актуальні проблеми науки та освіти: Збірник матеріалів XІX підсумкової
науково-практичної конференції викладачів МДУ / За заг. ред. К.В. Балабанова.
– Маріуполь: МДУ, 2017. – 344 арк. С. 283-285.
|
0,2
|
|
96
|
Вступ до спеціальності. Психологічна служба в системі
освіти.
Конфліктологія
|
Посібник
|
Засоби діагностики навчальних досягнень студентів напряму підготовки
6.030103 практична психологія / За заг. ред.. О.В. Горецької. – Бердянськ:
Видавець Ткачук О.В., 2017. – 416 с.
С. 18-32; 102-117; 346-356.
|
загалом 12 авторів
|
|
97
|
Вікові психологічні особливості підлітків як
чинник небезпеки їх залучення до «груп смерті»
|
Тези
|
Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали
І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (20-21 квітня 2017
року) : збірник тез. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – Ч.1. – С. 206-208.
|
0,15
|
|
98
|
Вікові психологічні особливості підлітків як
чинник їх схильності до небезпечної поведінки
|
Стаття
|
Сучасна гуманітаристика : збірник матеріалів І Міжнародної науково-
практичної інтернет-конференції, 28 квітня 2017 р. –
Переяслав-Хмельницький
(Київ. обл.), 2017. – Вип. 1. – С. 263-268.
|
0,33
|
|
99
|
Екологія психологічного здоров’я підростаючого
покоління в умовах урбанізації
|
Тези
|
Збірник матеріалів XIII Міжнародної науково-практичної конференції
«Сучасні проблеми екологічної психології: життєдіяльність особистості в
умовах сучасного міста». – Київ-Маріуполь, 2017. – С. 38-42.
|
0,15
|
|
100
|
Алгоритм роботи практичного психолога з
почуттями образи та провини у клієнта
|
Тези
|
Сучасна наука: тенденції та перспективи : матеріали регіональної
internet-конференції молодих учених (15-19 травня 2017 р.) / за заг. ред.
д-ра пед. наук, проф. Москальової Л. Ю. – Мелітополь, 2017. –
С. 249-252.
|
0,2
|
|
101
|
Педагогічні умови
збереження психологічного здоров’я учнів шестирічного віку
|
Стаття
|
Підготовка майбутніх педагогів у контексті
стандартизації початкової освіти : матеріали Всеукраїнської
науково-практичної онлайн-конференції. – Бердянськ, 2017. – С. 235-240.
|
3,4
|
|
102
|
Проблема визначення
фахівцями сфери фізичного виховання рівня психологічного здоров’я
неповнолітніх вихованців
|
Тези
|
Актуальні питання впливу довкілля, фізичного
виховання та спорту на здоров’я студентської молоді : зб. наук. матеріалів
ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції з нагоди 100-річчя НАН України
та 85-річчя Бердянського державного педагогічного університету (Бердянськ,
13–15 вересня 2017 р.) / [гол. ред. С.Г. Кушнірюк]. – Бердянськ : Ф–ОП
Ткачук О.В., 2017. – С. 84-87.
|
0,2
|
|
103
|
Підлітковий суїцид:
причини та профілактика
|
Тези
|
Актуальні прикладні та практичні проблеми
психолого-педагогічної науки : Збірник наукових робіт ІІ Міжнародної
науково-практичної конференції (м. Бердянськ, Україна, 29-30 листопада 2017
року). – Бердянськ: ГО «Південно-східна українська асоціація практичних
психологів та арт-терапевтів», 2017. – С. 71-75.
|
0,2
|
|
104
|
Моніторинг
психологічного здоров’я педагогічних працівників
|
Тези
|
Матеріали ІV
Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового
сторіччя: досягнення та перспективи» (м. Запоріжжя, 14 – 21 травня 2018,
ЗОІППО)
|
0,2
|
|
105
|
Психологічні умови
формування життєвих перспектив сучасних старшокласників
|
Тези
|
Актуальні прикладні та
практичні проблеми психолого-педагогічної науки : Збірник наукових робіт ІІІ
Міжнародної науково-практичної конференції (м. Бердянськ, Україна, 7-8 липня
2018 року). – Бердянськ: ГО «Південно-східна українська асоціація практичних
психологів та арт-терапевтів», 2018. – С. 50-55.
|
0,2
|
|
106
|
Обізнаність учнів щодо
проблеми булінгу в учнівському середовищі
|
Тези
|
Навчання, виховання та
розвиток у контексті життєвих перспектив особистості : Збірник матеріалів
Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю
(м. Бердянськ, Україна, 25 квітня 2019 року) / За заг. ред.
О.В. Горецької. – Бердянськ: БДПУ, 2019. – С. 194-199.
|
0,2
|
Пан
А. Р.
|
107
|
Особливості розвитку
емоційного інтелекту в підлітковому віці
|
Тези
|
Навчання, виховання та
розвиток у контексті життєвих перспектив
особистості : Збірник
матеріалів Всеукраїнської науково-практичної
інтернет-конференції з міжнародною участю
(м. Бердянськ, Україна,
25 квітня 2019 року) / За заг. ред.
О.В. Горецької. –
Бердянськ: БДПУ, 2019. – С. 237-240.
|
0,2
|
Фролова
О. В.
|
108
|
Програма профілактики
булінгу в закладах загальної середньої освіти
|
Стаття
|
Соціально-освітні
домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної
освіти : збірник наукових статей / Бердянський державний педагогічний
університет; укладач Петровська К.В. – Бердянськ, 2019. – С. 188-195.
|
0,5
|
|
109
|
Comparative Analysis of the
Emotional Intelligence Development of Adolescents with Different Levels of
Psychological Competence.
|
Стаття
|
Journal of
History Culture and Art Research, 8(4), (2019), 68-78.doi:http://dx.doi.org/10.7596/taksad.v8i4.2297
|
0,7
|
Frolova, O., Kashkaryova, L.,
Serbova, O., & Malykhina, T.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий